Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

πολιτικός όρκος του Αλέκου Αλαβάνου σήμερα 31/12/2010

Σήμερα, 31.12, ο Αλ. Αλαβάνος, από το Μέτωπο - Ελεύθερη Αττική, στα Γραφεία της Περιφέρειας, πριν την αποδοχή της εκλογής του στο Περιφερειακό Συμβούλιο, αντί για το κείμενο του προβλεπόμενου πολιτικού όρκου "Δηλώνω στην τιμή και τη συνείδησή μου να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγμα  και τους νόμους του κράτους...", ανάγνωσε τον παρακάτω όρκο:

«Δηλώνω στην τιμή και στη συνείδησή μου να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγμα, να αγωνισθώ με συνέπεια για την ανατροπή των νόμων που έχει επιβάλλει ΔΝΤ – Ε.Ε. – Ε.Κ.Τ. στη χώρα μας, για τα κοινωνικά και δημοκρατικά δικαιώματα του λαού και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου.»

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το πώς αισθάνεται που από την Βουλή βρίσκεται τώρα στην Περιφέρεια, απάντησε:

"Το σύνηθες είναι να εκλέγεσαι δήμαρχος ή νομάρχης γιατί ονειρεύεσαι ότι έτσι μπορείς να γίνεις κάποτε βουλευτής. Στη δική μου περίπτωση, από πρόεδρος κοινοβουλευτικού κόμματος βρίσκομαι τώρα απλός περιφερειακός σύμβουλος. Νοιώθω τιμή για αυτό. Έχει νόημα, ειδικά αυτή την εποχή που μαζί με το σύστημα απαξιώνονται και τα παράσημά του. Στις μέρες μας αξίζει να θυμόμαστε τα πολύσημα λόγια του ποιητή Κ. Σκηνιώτη "Όσο ψηλότερα ανεβαίνεις, τόσο πιο χαμηλά βρίσκεσαι..."